niedziela, 3 listopada 2013

Simple Beauty

Od dawna chciałam stworzyć taki wątek o dobrych polskich kosmetykach.
Dziś o jeszcze do niedawna zupelnie mi nie znznej firmie Simple Beauty

Całkiem przypadkiem wpadł mi w rączki lakier tej firmy, oczywiście zagościł na moich paznokciach i przepadłam.

Zdjęcia niestety jakosci strasznej, ale lakier prezentuje się naprawdę ślicznie.


Oczywiście nie spisałam numeru :/

Lakier bardzo dobrze się naklada, wystarczą dwie cienkie warstwy.
Schnie błyskawicznie, co dla mnie jest ogromna zaletą.
Daje bardzo ciekawy efekt na paznokciach i prawdziwą głębię koloru.
dodatkowym atutem jest przystępna cena.

Na pewno niebawem zaopatrzę się w więcej prosuktów tej firmy i dam wam znać jak się sprawują.

Słyszałyscie o tej firmie?
Chciały byście wpisy o naszych rodzimych markach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz